·283 syf.····Okunma: 20 Nisan 2024 00:00 İlk belirtmek istediğim kitabım bana kesinlikle bir pk havası verdi. pk benim en sevdiğim filmlerden biriydi bu sebeple kitabı okurken çok eğlendim. Yazarın insanları ve uzaylıları el alış şekli, insanları anlatış şekli, böyle insana şey havası veriyor ..."evet evet bunu ben de düşünmüştüm ,evet geçen daha bunu konuştuk biz de.." der gibi bir hava veriyor. Kitabın içinde böyle resmen eğleniyorsunuz ,o saçma hallerimizi... Neden bu kadar abartıyoruz gerçekten kendimizi ?? Okurken hem eleştiriyoruz hem düşünüyoruz çok beğenerek okuyacağınız bir kitap.