·320 syf.····Okunma: 16 Nisan 2026 22:05 Sadece kendi hayatına pozitif ve yönlendirici bakış açısı kazandırmak isteyenler değil anne babalar da okumalı diye düşünüyorum.Okuma serüvenimde rahmetli saygı değer hocamı hep okuyacağımı düşünüyorum.Hayatında gerçekten var olmak istiyorsan, kendini tanı, sorumluluk al ve bilinçli yaşa.