Kitap neden bu kadar eleştirilmiş, gömülmüş, ötekileştirilmiş hiç anlamadım. Ne okudum ben şimdi? diyen okurlar, bir kızın kafasında bir şeyleri kurduğuna dair inceleme yazanlar vs. Cidden o kadar zamandır sırf bu olumsuz yorumlar yüzünden kitabı boşuna bekletiyormuşum. Yoğun bir tempoda çalışmama rağmen kitabı elimden bırakamadım ve gayette beğendim. İncelemeler artık karar vermemde bir kıstas olmayacak, şu an bunu net bir şekilde anladım 🫠