·263 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2026 16:52 Bu kitabı ikinci okuyuşum ama en az ilk seferimde olduğu gibi sevdim. 15-16 yaşlarındaki bir genç kızın aldığı kararların, yaptığı hataların, düşüncelerinin ve duygularının bu kadar gerçekçi olması çok hoşuma gitti. Kendimi yalnız hissetmedim çünkü o yaşlarda bende bu tarz düşüncelere sahiptim.
Günlük temalı kitapları seviyorsanız okumanızı tavsiye ederim ama sıkıcı buluyorsanız, pek sizlik olmayabilir. Bunun yanında ilk kitaplar size sıkıcı gelebilir ama serinin devamı daha heyecanlı ve güzel oluyor, bundan emin olabilirsiniz.