·149 syf.····Okunma: 07 Nisan 2026 21:41 Kitabı çok severek okudum. Konusu güzeldi ve çok da akıcıydı. Bölümlerin birbirine bağlanmasını sevdim. Merak edilen her şey açığa çıkıyor. Tek bir zamanda geçmiyor ve olaylar zamansal olarak karışık sırayla da olsa birbirine bağlanıyor. İlginç bir kurgusu vardı bence. Türk Edebiyatı okumak isteyenlere kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitap oldu.