Shakespeare’in okuduğum ilk tiyatro eseri günümüzden 400 yıl kadar önce yazılmasına rağmen bu kadar keyifle okuyacağımı beklemiyordum. Aslında kıskançlık üzerine kurulu olsa da kitapta aşk, tutku, ihtiras, nefret hepsi var verdiği mesaj için de tekrar okunur.
Kitapta tek üzüldüğüm karakter tabii ki zavallı Desdemona haksız yere iftiraya kurban gitmesi, o masumiyeti, sevdiğinin ellerinden ölümü, tek kusuru Othello’yu sevmesiydi. Trajik son…