Bir grup öğrenci, Türk bayrağı önünde toplanıp Kahramanmaraş’ta hayatını kaybeden kardeşleri için şiir okudu…
İzlerken insanın içi yanıyor, ama bir yandan da umut doğuyor.
Çünkü bu toprakların evlatları hâlâ birbirinin acısını hissedebiliyor.
Bizim vatanımızın evlatları bunlar…
Unutmayan, sahip çıkan, kalbiyle yaşayan…