Sana şimdi desem ki;Özledim, çık gel
Ne varsa sende, senin senliğine dair...
Bırak gel desem de, vazgeçemezsin.
Ben senin uğruna; kışın ortasında,
Cayır cayır yanıp kavrulmuşken...
Sen benim uğruma, bir damla gözyaşı dökemezsin.
Gün gelir de devran döner elbet,
Benim özlediğim gibi, sen de illaki beni özlersin.
Pişman olmak çok başka...
Sen perişan olacaksın.
Sen... perişan olacaksın.
Sen... çok perişan olacaksın.