Başlamadan önce bir Adaline vakası olacak mı diye çok düşündüm ama hiç de öyle olmadı. Darkrom için keyifli bir kurguydu. O kadar karanlık karanlık “ ben ne okuyorum ıyyy” falan olmadım. İkilinin arasında ki diyaloglar keyifliydi. Kız biraz salak yazılmış açıkçası, erkek karakter daha sağlam işlenmiş. Kitap içerik uyarılarını görünce gözü bir korkuyor insanın ama şaşırtıcı şekilde öyle bir rahatsız edici şey okumadık. Ya da Adeline’dan ağzımızın payını aldık bunlar çerez mi geliyor. Akıcı bir şekilde ilerliyor ama sona doğru sanki gereksiz uzatılmış. Çıtır çerez kafamı hiç bir şeye yormadan okuyup geçeyim diyorsan okunabilir.
Işıklar Söndüğünde