Puan vermedi·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Nisan 2026 18:30 Öyle çok bir şey yazmayacağım aslında. Bunaltmayacağım yani :) Kitabı yavaş yavaş, sindire sindire okudum. Yeri geldi önerilen listeleri yaptım, yeri geldi kendimden koparmak istediğim travmaları yazıp yaktım. İyileştim bir nevi. Kendimle barıştım. Kendime yüklenmelerimi hafiflettim. Öfke duyduğum şeyleri küle dönüştürdüm, iyi de geldi tavsiye ederim. Hafiflemiş hissettim kendimi. Yeniden doğmuş gibi değil de hafiflemiş gibi.
Her zaman elimden geleni yapmaya çalıştığımı biliyorum. Etrafımda çok fazla olumsuz olay olduğunu ve çok ender olumlu olay yaşandığını fark ettim. Elimden geldiğince olumsuz durum ve koşullardan kaçmaya çalışıyorum artık. Çünkü istemesem de beni bayağı olumsuz etkiliyormuş. Yazgı bunu bu kitapla mı anladın, önceden anlayamamış olamazsın diyeceksiniz belki ama, evet bu kitapla daha iyi anladım diyebilirim.
Zihinsel olarak iyileşmek ve kendinizi biraz daha sevmek için okuyun bence. İyi gelir. Hadi bay bay