Funda'dan...
​Ah bir ataş ver cigaramı yakayım Sen salın gel ben boyuna bakayım ​Uzun olur gemilerin direği Ah çatal olur efelerin yüreği...
·
463 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok sevdiğim bir türküdür 🙏🤍 Lise yıllarımı hatırlattı, bir piyes düzenlemiştik şehitlerimizi anlatan bu türkü eşliğinde. Duygulandım 🙏🥹
Adliye Dili ve Edebiyatı
Gönderi Sahibi
Evet ben de taa o zamanlardan söylerim... Kıymetli meslektaşım 🍀🤍🙏
Sesine yüreğine sağlık 👏
Adliye Dili ve Edebiyatı
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim, eksik olmayın...
Sesinize, emeğinize sağlık🙏
Adliye Dili ve Edebiyatı
Gönderi Sahibi
Eksik olmayın lütfen, teşekkür ederim...
Uzun olur gemilerin direği Yanık olur anaların yüreği Ne sen gelin oldun,ne de ben güveyi Onun için açık gider gözlerim der,bir şair hocam, hayırlı, huzurlu geceler diliyorum.
Adliye Dili ve Edebiyatı
Gönderi Sahibi
Kaleminize sağlık... huzur diliyorum...
👏👏👏👏 ne kadar güzel bir ses paylaşım için teşekkürler
Adliye Dili ve Edebiyatı
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim, eksik olmayın...