Puan vermedi·109 syf.····Okunma: 18 Nisan 2026 22:06 Fransa’da yaşanan gerçek bi olaydan yola çıkılarak yazılmış dili çok sade, süslü cümlelerden uzak ve anlaşılır kısa fakat derin bir roman. Her insanın okuması gerekiyor. Kitabı okurken bir eğitimci olarak, “ Ben olsaydım o küçük çocuk için ne yapabilirdim?” sorusuyla vicdanımı sızlatan bir hikayesinin olduğunu belirtmeliyim. Benim okurken zaman zaman sinirlenip omuzlarıma yük bindirmesinin sebebinin bir çocuğun devletin kurumlarınca zamanında önlem alınıp korunamamasıdır. Kitapta çok sayıda tanık ve ifadesi yer alıyor. Benim bakış açıma göre bu insanlar göz göre göre o çocuğu ihmalkarlığa kurban etti. Öğrencilerime karşı duyarlı olduğumu düşünüyorum fakat kitabı okuduktan sonra ekstra duyarlı olmaya karar verdim diyebilirim.