Rüzgar
"Anlat ki çözülsün dilim ben rüzgarım demeliyim.."
Müzik
·
1 +1'leme
·
598 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel benim ilkokulda dinlediğim şarkı 🤗
Ferhat uzdilli
Gönderi Sahibi
Duygusu yüksek bir parça, İyi dinlemeler 😉🌸
🌼💙🧿
Ferhat uzdilli
Gönderi Sahibi
☺️☺️
Ne muhteşem . Kalbimize dokundu.
Ferhat uzdilli
Gönderi Sahibi
☺️☺️