Çarşamba gunkü felaketten sonra beynimin içini susturamıyorum. Korku, öfke ve acıyı 6 şubattan sonra ilk defa bu kadar yoğun yaşıyorum. Sürekli bir şeyler okumaya çalışıyorum, o şekilde biraz daha normal hayata dönüyorum. Bu zamanlar nasıl geçer hiç bilmiyorum.