Yaş sınırı konusunda emin değilim yaşını da bilmiyorum açıkçası. Ama yaş sınırı gerektirecek kadar ayrıntılı bir ölüm yok. İlk defa bir Agatha kitabı okurken gerildim gerçi ama sebebi aşırı sürükleyici ve o başta verilen tekerlemenin adım adım gerçekleşmesiydi😅 aşırı beğendim okumanı öneririm. Sonu insanın duvara boş boş baktırtan ve sorgulatan türden. (Özellikle son otuz sayfa gerici müziklerle okunmalı👌👌)