·639 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2026 17:18 İnce Memed efsanesi bir küçük kıvılcımla başladı büyük bir yangınla son buldu. Kitabı okurken insanın her şeye dayanabileceğini bir tek kötülük ve adaletsizliğe dayanamayacağını anladım.İnce Memed sadece bir eşkıya değil bir sembol olmuştu. Dünya kurulduğundan bu yana insanların adaletsizliği hep var olmuştu ve insanların içlerine hep İnce Memedler vardı ve hala var olmaya devam edeceklerdi. Kitap bence sadece burada olayları değil insanın nereye kadar sabrının olabileceğini gösterir. Çok güzel bir şaheserdi bunun için 32 yıl zaman gerekmişti.