Bir tık kötü yapmışım
Alıntı
··
45 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sorun değil 🤍
Kanka spoiler yedim.. ben oraları okumadım
Damla☆
Gönderi Sahibi
Özür dilerim evet burası çok ileride kalıyo