بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّح۪يمِ
Bismillahirrahmanirrahim
Ben kitaptan önce yazar hakkında yazmak istedim. Nurullah Genç'i "Başarı Bedel İster" adlı konferansında tanıdım. Ailesini, hayatını, yazma serüvenini anlatmıştı. Erzurum'lu olduğu için sık sık kitap fuarlarında, konferanslarda kendisini görüyordum. Tren garında anılarını anlattığı etkinlik de yazarı daha iyi tanımama vesile oldu. Tren garında banklarda yatması, çalıştığı işler, orda yazdığı şiirlerin hikâyeleri çok etkilemişti beni.Birçok zorlukla mücadele ederek okul hayatına devam etmesi, şiire daha küçük yaşlarda ailesinden aşina olması, Nurullah Genç' in bugün bulunduğu konuma gelmesini sağlamıştı. Ailesinin Yunus Emre divanını ezbere bildiğini, evde sürekli şiir konuşulduğunu söylemişti. Zaten söyleyene değil Söyletene bakmak lazım. Rabbim böyle insanların sayısını arttırsın. Kitaptan ziyade yazarı anlattım ama onun hayatından yansıyanlar şiir oluyor dökülüyor kaleminden. Şiirlerinin hikâyelerini dinleyince, yazarın fikir dünyasını nasıl beslediğini öğrenince kitaplarını daha farklı okudum. Bence şiirlerinin bu kadar sevilmesinin sebebi de kendisinin yazdıklarını hissetmesi ve yazdıklarında samimi olmasıdır.
Nurullah GençRüveyda
RüveydaNurullah Genç · Timaş Yayınları · 20247,1bin okunma