Okumayı hep ertelediğim bir kitaptı => Masumiyet Çağı :(
Daha önce okuduğum bir kitaptaki ana katakter devamlı ilgili kitaptan bahsedince okumayı öne çektim, bu da benim ayıbım olsun :( Ertelemeyin okuyun derim ;)
Teşekkürler Kıymetli Edith Wharton ...