·517 syf.····Okunma: 17 Nisan 2026 15:45 Evren ne kadar güzel düşünülmüş olsa da olayları hep pat diye öğreniyoruz. Bazı kitaplarla kıyasladığımızda lafı çok dolandırmadan olayı güzel bir şekilde işleseydi tamam diyebilirdim ama hesapta kitapta olmayan ucundan azıcık bile gösterilmeyen şey bir anda ortaya çıkıyor. Serinin genelinde her şey bir anda oluyor. Bu sorun olmasa Darkling seveceğim bir villain olabilirdi ama olmadı çünkü ben daha hiçbir şey hissedemeden her şey olup bitti. Pek keyifli bir okuma deneyimi değildi. Nikolai karakterini gerçekten sevdim ama inanılmaz sevebilmem için daha fazla okumam lazımdı. Yanlış bilmiyorsam Yara İzi Kralı ve (emin olmamakla birlike) Kurtların Hükmü kitaplarında Nikolai var. Sırf favori karakterlerim arasında olabilme potansiyeli olduğu için o iki kitaba şans vereceğim. Kargalar Meclisi için çok da gerekli olmadığı yorumlarına katılıyorum. Ancak evreni çok merak eder ve daha sonra yazılan kitapları okumak istiyorsanız bu üçlemeyi okuyun. Karakterler inanılmaz gerizekalıydı ve beni çok sinir etti. O yüzden bu kadar büyük puntoya sahip kitapları bitirmek çok uzun zamanımı aldı. Özellikle Alina'ya o kadar katlanamıyordum ki kitabı açıp devam edesim gelmiyordu. Sonunda bitti, artık özgürüm.