Bu hafta vizeler bitiyor ama ben simdiden bittim. Biraz okumaya calistim ama asla olmuyor su an ne ders calisabiliyorum ne kitap okuyabiliyorum hicbir sey yapasım gelmiyor... Her sey cok korkunc cok gerici cok uzucu. Okudugum bölümü de düsününce bu olaylar beni daha fazla gerdi. Gelecegim, gelecegimiz ne olacak bilmiyorum. Canımın ve ilerdeki meslegimin bir onemi varmis ve guvenligimin de bir onemi varmıs gibi hissetmiyorum...