·344 syf.····Okunma: 21 Nisan 2026 12:27 Öncelikle kitabı gerçekten çok beğendiğimi söyleyerek başlamak istiyorum. Ne Yaptığını Biliyorum, ilk başta bana biraz karmaşık geldi. Sürekli anlatıcının değişmesi ve olayların bir oradan bir buraya atlaması okurken dikkatimi toplamakta zorlanmama sebep oldu. Ama ilerledikçe bu karmaşanın aslında bilinçli bir kurgu olduğunu fark ettim.
Hikâye ilerledikçe parçalar yavaş yavaş yerine oturmaya başlıyor ve bu da kitabı daha sürükleyici hale getiriyor. Olay örgüsünü genel olarak çok başarılı buldum; merak duygusunu sürekli canlı tutuyor ve okuru kitabın içinde tutmayı başarıyor.
En çok etkilendiğim kısım ise kesinlikle sonuydu. Gerçekten çok şaşırtıcı ve beklenmedik bir finali vardı. Kitabı bitirdiğimde bir süre düşündüm diyebilirim.
Genel olarak, başta biraz zorlayıcı olsa da sabredince karşılığını fazlasıyla veren, etkileyici ve akılda kalıcı bir kitaptı.