Murakami'nin ilk yazdığı roman (novella) olmasına rağmen oldukça güçlü bulduğum , kesinlikle okurken yormayan ve sık bölümlü olmasına karşın asla fikrinden ve kendisinden koparmayan bir kitap . Normalde daha komple kitaplar sevmeme rağmen zevkle okudum .