Kitab 2 hisseden ibaretdir ,
1ci hissede siz Psixoanaliz elminin yaradicisi hemçininde nevroloqist olan yazarin tamam başqa bir yönünü görürsüz ,burada Siqmundun esl sever aşiq yani ile taniş olursuz onun son derece semimi,tebii ve bedii hisslerle qeleme aldiği sevgi mektublarini oxuyursuz
çoxluq hisseni Siqmundun sevgilisine (heyat yoldaşina) yazdiği mektublar tekşil edir hansiki yazarin oğlu onun vefatindan sonra bu mektublari toplu hala getirmiş ve kitab şeklinde çap etdirmişdir.Əger siz romantik janrda oxumaği seven birisinizse inaninki 1 ci hisse size esl bedii eser oxuyurmuş kimi tesir bağişlayacaq .
2ci en maraqli ve en beyendiyim hisse ise kitabin aforizmler teşkil etdiyi hardasa 30-35 sehifesidirki her bir kelimesi ,herbir cumlesi adeten bir xezine ,qizildan deyerli sozlerdir.Men sirf bu hisse uçun kitabi 10 uzerinden 9 balla qiymetlendirirem ve mutleq bu kitabi oxumaği sizlere meslehet gorurem