Selam kızlar! Tozlu Pembe kitap yorumuyla geldim
Konusu: Geçmişinde büyük yaralar barındıran Ayperi iş çıkışı başına gelen bir olaydan ötürü tetiklenir. Kendine gelmek adına sahile gittiğinde kriz geçirir ve oradan geçen Ömer’in dikkatini çeker. Ömer Ayperi’ye yardım etmek ister, Ayperi reddedince de ısrarla yanında durur. O günden sonra Ayperi Ömer’in aklından hiç çıkmaz ve aradan zaman geçtikten sonra ikili tekrar karşılaşır. Bu kez Ömer’in Ayperi’nin peşini bırakmaya niyeti yoktur.
Yorumum: Loresi’nin kaleminden yeni bir kitap okumanın bünyeye ilaç gibi geldiğinden bahsederek başlamak istiyorum Her zaman ki gibi sıkmayan, okuru evrene yeni bir karaktermiş gibi dahil eden bir anlatım tarzı vardı. Kitabı okurken okuyucu olarak değil de Ayperi’nin üçlü arkadaş grubunun dördüncü üyesiymişim gibi hissettim
Kitabın ilk yüz-yüz elli sayfası vir tık olaysızdı. Daha çok üçlü arkadaş grubunu tanımaya yönelikti. O kısımları okurken bir tık sıkıldım çünkü ana erkek karakterimiz bir türlü olaya giriş yapamıyordu Ama o ilk yüz sayfayı atlattıktan sonra olaylar çorap söküğü gibi geldi.
Ömer’in Ayperi’nin peşinden hiç bıkmadan koşmasıı Ayperi’nin inadına daha çok inat ederek karlılık vermesii Ömer karakterini okuyunca bunca zamandır oluşan kriterlerimi tekrar düzenlemek zorunda kaldım Ne istediğini bilen, istediği kadın için yapamayacağı şey yoktu. Bunu öyle güzel hissettirdi ki onu okurken gözlerimden kalpler fışkırıyorduuu
Ayperi çok yaralı bir karakterdi Geçmişte yaşadığı olay sonrası öğretmen olup sesini duyuramayan çocukların sesi olmak istemesi de merhametini simgeliyordu Ben Ayperi’yi okumayı çok sevdiim. İkinci kitapta ne yapacağını, Ömer’le arasında neler olacağını, geçmişinin üstesinden gelip gelemeyeceğini çoook merak ediyoruum
Eğer iyileştirme etkisi olan bir kitap arıyorsanız Tozlu Pembe’ye kesinlikle göz atın derimm çünkü kitap bittikten sonra beyniniz reset atılmış gibi olacakk
Trope:
•Romantik komedi
•Dram
•Arkadaş grubu
️9/10