Bu manga serisini çok seviyorum, bana en sevdiğim dizilerden biri olan Moon Lovers'ı izliyormuşum gibi hissettiriyor. Muhtemelen Maomao'nun bir saray çalışanı olup makyajdan anlaması sebebiyle... Atmosfer ve karakterleri çok seviyorum, tatlı bir hikâyesi var. Maomao'nun zekasına hayran kalıyorum, bazen şapşal bazen de pervasız halleri çok sıcak ve samimi hissettiriyor. Çizimler çok güzel, çok tatlı. Güzel ilerliyor yani. Benim elimdeki son cildiydi, muhtemelen devamını da toplayacağım. Serinin geneli 9/10 şu an için