·134 syf.····Okunma: 23 Nisan 2026 20:50 “Seni yerim” diyen sevgilinize bakış açınızı değiştirebilecek bir kitap. :)
Bazı yazarlar vardır, en karanlık dürtüleri sanki sabah kahvaltısını anlatıyormuş gibi bir doğallıkla kağıda döker. Choi Jin-young, Açlık’ta tam olarak bunu yapıyor. Okurken yazarın bu kurguyu kurarken en ufak bir tuhaflık hissetmediğini, bunu hayatın bir parçası gibi gördüğünü duyumsuyorsunuz; işte asıl tüyler ürperten kısım da bu soğukkanlılık.
Sanki her şey normalmiş gibi akan bir delilik hissi bırakıyor.
Ve anlıyorsun ki bazen açlık sadece yemekle ilgili değildir; hayata, sevilmeye, anlaşılmaya, yaşamaya duyulan o sönmez istekle ilgilidir. Midede değil, ruhun en boş yerinde hissedilen bir açlık…
Tuhaf bir deneyim oldu, midesine güvenen alsın okusun. :)