·560 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2026 22:03 bayıldımmmmm. kitabın son kısımlarını simge'nin kalpsiz bir serseri şarkısı eşliğinde okudum ve daha çok bayıldım. daha önce rafa ve ellie kadar birbirine her anlamda denk bir çift okumadım. birbirlerini çok iyi anlamaları, yaralarını beraber iyileştirmeleri... bu hikayeye dair her şey çok güzeldi.