Kitabın ismi ilgimi çekti ve bir müzisyen olarak da
biraz merak ettirdi ama kitaba karşı yorumlarım çok olumsuz. Sürekli bir eksiklik var kitapta, herhangi bir anlam yokmuş hissi veriyor. Diyaloglarda çok sıkılıyordum ve herhangi bir cevap veya merak ettirici bir meselesi yok.
Ve de şu an, neden bu kitabı okudum, sorusunu soruyorum kendime.. çünkü başlangıcı değişik ve sonu öylece bir yere varmadan bitiyor.
Eseri sevemedim.
-
Herkese keyifli okumalar diliyorum.