Dergi isminin hakkını veriyor. Dergi bakarken tesadüfen denk geldim ve iyi ki aldım diyorum.
İçeriğinde umuta dair, eğlenceye dair, mizaha dair her şey var. Genel olarak karikatür var. Ve bu da tasfiri güçlendiren bir mesele. Gitar çalıştıktan sonra ya da çalışmaya ara verdiğim zaman alır okurum ve çok da keyif aldım. Özellikle Victor Hugo olan kısmı anlamlı ve tatlı bir mizahı var.
-
Herkese keyifli okumalar diliyorum.