Ah Ali Nazik..
Gözlerimde yaşlarla, yüzümde gülümsemeyle, umudum, inancım öylesine artarak, o çocukların hepsine sarılarak bitirdim kitabı.
Bir öğretmen olarak okuduğum için mi, son zamanlarda okullarımızda yaşananlardan kaynaklı mı bilemiyorum ama beni o kadar etkiledi ki bu kitap.
Umudun, nazik olmanın, dostluğun, saygının hep galip geldiğini bu güzel hikaye tekrar tekrar hatırlatsın bizlere
Anıl Basılı Anıl Basılı zaten çok çok sevdiğim, bütün kitaplarını okuduğum, her zaman öğrencilerime önerdiğim çok değerli bir yazar.
Mutlaka ama mutlaka okuyun.
Son olarak çok sevdiğim bir alıntıyla bitirmek istiyorum:
“Yüzüne neşe, kalplerine iyilik oturmuş nazik çocukların dönemi geliyor…”
Seni çok sevdim Ali Nazik.