7/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2026 11. kitabı
orhan pamuk ve elif şafak siyasi düşünceleri yüzünden hiçbir zaman sevmeyeceğim yazarlar ve fazlasıyla ön yargiliyim bu konuda... neden okuyorum peki? Çünkü tek bir pencereden bakmak istemiyorum, düşüncelerimi pekiştirmek için özellikle okuyorum. İyiyi ve kötüyü ayırt etmek için özellikle bu ikisini okuyorum... kitaba gelecek olursam "Kars" şehri kitaptan öncede çok merak ettiğim (Ardahan, Igdir ve Kars) şehirlerden bir tanesi. Özellikle yaklaşık 40 sene rus işgalinde kalmasi ve rus kültüründen de (mimari olarak) etkilenmesi hep ilgimi çekmiştir. Umarım bir gün yolum düşer.(Egeliyim). Kitap ağır ilerliyor ve diyalogları biraz ağır geldi, ağır ilerlemesinden dolayı sanırım. Ve Kars'ın sürekli tasvir edilmesi iyice cazibemi uyandirdi şehre karşı. (tamamen zevk meselesi) İpek'in güzelliğini çok güzel tasvir etti ve baştan sona kadar İpek nasıl acaba diye düşündüm durdum. Okunabilir mi evet ama daha iyileri de var..
KarOrhan Pamuk · Yapı Kredi Yayınları · 202517,8bin okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.