Bu kitap resmen harika olan bir hikayeyi alip cope atmis cok daha buyuk bi potansiyeli vardi harcanmis yani ilk 250 sayfa iyiydi hastalik ilgi cekiciydi falan ama sonradan romantizime o kadar odaklandi ki asil olaydan tamamen saptigini dusunuyorum hersey kitap da cok aceleye gelmis gibi ikizini son 40 sayfada mi ne goruyoruz 600 sayfalik bi kitapda ve bunun aciklamasi beyin yikamasi denilip kisa kesilip atiliyo berbat otesi ayrica anlamadigim bu guvelerin bazilari bu hastaliga karsi bagisikligi var biride cikip biz bu guveler napiyo bi bakalim acaba nasi bagisiklik kazaniyolar demek yerine kabullenip ustunde durmuyolar yanlis degilsem + olarak romantizimi tamamen seks ibaret yazilmis elemanlarin yiyismeden birbirlerine gosterdikleri bi yakinlik yok aq ayni olaylar birbini tekrar ediyo yok annem oldu yok kardesim gitti zor falan aq anliyozda 30 kere de sunu kullanma ya 10 sayfa smut var resmen berbat bi kitap oldugunu dusunuyom
okumazsaniz hic bisi kaybetmezsiniz okumayin