5/10
·136 syf.··
2026 32. kitabı
Hem midemi bulandırdı hem iğrendirdi ama aynı zamanda okumaktan da geri alamadım kendimi. Ben zaten uzak doğu edebiyatını seven bir insan değilim ondan dolayı da yine bayıldım diyebileceğim bir kitap değildi. Değişik, rahatsız edici bir deneyim oldu benim için. Pişman etmedi ama sevdim de diyemiyorum galiba...
AçlıkChoi Jin-young · İthaki Yayınları · 2026431 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.