2 aydır bu kitabı okuyorum. Kitap Osman adında baş karakterin ölümüyle başlıyor ve ardından Osman’ın hayatı boyunca yazdığı defterleri okuyoruz arada da Osman’ın tanıdıklarıyla röportajları okuyoruz. Bir hayatın dipe sürüklenmesini görüyor ve hissediyorsunuz. Bu kitapla beraber Ayfer Tunç’un kalemiyle tanıştım. Aslında akıcı ama durağan bir kitaptı.