·524 syf.····Okunma: 25 Nisan 2026 14:48 Kitabı genel olarak beğendim. Kitabın ortaları özellikle kemalin keskinlerin evinde geçirdiği o 8 sene, okuma açısından zor geçti. Kemal oralarda sinir krizi geçirtti bana. Ama sonlara doğru kitap beni yeniden içine çekti. Bi solukta okuyup bitirdim diyemeyeceğim ama bırakmakta istemedim. Ayrıca müze fikri gerçekten çok hoş