Puan vermedi·248 syf.····Okunma: 25 Nisan 2026 16:23 Yazarla tanışma kitabım oldu. Uzun zamandır dinlemek istediğim bir sohbeti okumuşum gibi. Yaşlılarla sohbet etmeyi severim ama bunu iç sesleriyle okumak çok güzeldi. Her sayfada içimde bir mutluluk ve huzur belirdi ve katlanarak devam etti, hiç bitmesin istedim. Hayata yeni bir soruyla bakmama vesile olduı. "Ne malum?" Biz olayların hep kötü ve olumsuz yönlerine odaklanırız. Oysa ki "ne malum?" Sorusu hem bilinci hemde farklı bir bakış açısını sunuyor bize. Selime teyze ve Meltem'in hikayesi, ikisinin kesişme noktaları, Fırat'ın Meltem'in hayatına tatlı katkısı... "Kesinlikle okunmalı" dediğim bir eser oldu