Betül
@Bett3 · 1ay
Takip Et
"Hepimiz, doğduğumuz andan itibaren ölüyoruz. Yaşamak, o yüzden bu kadar önemli..."
Kitabı okudu
Zavallı Necdet
Safvet Nezihi
10 beğeni
·
1 alıntı
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap