Bu ciltte her iki hikayede beni aşırı etkiledi ya abi hiçbir cilt kötü olmaz mı ya? Diyorum 10 cilt kaldı zaten hızlı hızlı yazalım diye belki bozulur eski halini hissedemeyebiliriz diye üzülecek duruma giriyorum ama çok şükür yanılıyorum.
İlk hikayemizde ikigaminin bir fotoğraf sanatçısına geldiğini görmekteyiz. Ama aralardaki olaylar beni yıprattı. Analog kamera kullanmak isteyen bir stüdyo sahibi amcamız bir yandan da karakterimizi görmekteyiz. Bu kısımda çok spoiler vermek isteniyorum. Sonunda ağladım ama haberiniz olsun
İkinci hikayemizde ise ikigami bir sokak sanatçısına gelir. Tabii bu sokak sanatçısının yaşadıkları bir kenara atılamaz. Hayatı kitabın içerisinde saklı, okuyan bulur. Motoro Mase