·410 syf.····Okunma: 27 Nisan 2026 20:02 İyi ki Kitabı aldıktan sonra yorumlara bakmışım. Kitabı beğenmeyenlerin yorumlarını görünce almayacak ve okuyamayacaktım muhtemel.
Kitap tek kelime ile harikaydı.
İçinde ki her karakterin hikayesini ele almış. Alışılmışın dışında bir tarz olmuş. Bu yüzden beğenilmemiş. Çok güzeldi.