Namaza başlama sebebim olmuştu şaka değil ciddiyim ama geri kalan kitaplar olarak Asayı Musa kitabına geçiliyordu ben geçip okumaya başlayınca birkaç aklıma yatmayan yeri olmuştu bunu risalecilere sormuştum istediğim cevabı alamayınca bıraktım okumayı yine de bu kitabı okuyabilirsiniz.