“İnsan şefkat göstermeye önce kendinden başlamalı.”
Sayfa 163·Kitabı okudu
··1 alıntı·
1.981 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gerçekten öyle hocam katılıyorum çünkü : Fedakarlık dedikleri şey başkaları için yaptıklarımız değil, kendimiz için YAPMADIKLARIMIZMIŞ meğerse,,saygılarımla keyifli okumalar diliyorum.
Bir kimse ama birinin her şeyi çok güzel bir tespit yapmışsınız hocam, katkınız için çok teşekkür ederim. Size de keyifli okumalar diliyorum.✨📚