Dante bebeyim… harcandın net.
Dante’yi diğer seriden bildiğim için umutla başladım ama… Ana, bu neydi şimdi?
Önemli yerleri atlamış, her şeyi oldu bittiye getirmiş.
Ortada sıfır kimya.
Hele adamın diz çökme sahnesi?
Tatlım ne ara o seviyeye geldin, biz niye görmedik?
Rhys ve Josh’taki (diyer serideki 2.ve 3.kitaptaki kahramanlar) gibi tatli bir şeyler bulurum sandım, ama yok.
Hikâye sıkıcıydı, akmadı.
Vivian’i de hiç sevemedim.