"Kalk, evimize gidelim. Eksildik, yorulduk, sağlam kalmış yerlerimizi de parçaladık. Daha güzel manzaralar uğruna kendimizden olduk. Bir şımarıklık için değildi bu yola çıkış ya da daha çok tat almak için değildi dünyadan. Sadece biraz daha rahat nefes almak, kuşları görebilmek, bulutları izleyebilmek ve baharı karşılayabilmek. Tüm istediğimiz buydu."
Alıntı
·1 alıntı·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.