Yabancı yazarların kitaplarını okurken ben
··
762 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Rus edebiyatı okurken ben 😂😂😂
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Özlem ohooo sizin maşallahınız var o zaman😁 Çünkü bende hiçbirisi yok, dümdüz bir ev hanımıyım🫣😅 Türkçem birde uydurmacam😜 var o kadar😁😅
Bu kitap okuyan herkesdir bence kim uğraşır ismi tam okumak okumayı geçtim doğru bile okuyamiyoruz en azından ben öyleyim 🤫😂🌺
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Westiyam bende sendenim😅🌹✨
Ay gece gece sesli güldüm😂 Dünya klasiklerini okurken ben.🤭 Karakterlerin isimlerini aklımda tutana kadar anlımın damarı çatlıyor🤣🤣
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
☆Edebiyatsever☆ 😂😂😂
Bu ben😅 ben okurken bazen de benzer Türkçe kelimeler üretiyorum 😁
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Ekşi limon 😂😂😂süper
Ben direk karekter ismi degiştiriyorum 😅🤦🏻🤦🏻🫰🏻
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Tuna Allah razı olsun hocam😊
Reklam
Ben varya 🤣🤣🤣 dunya klasiklerindeki isimleri aklimda tutamiyorum ve sekil bu sekil😅😅😅
☆• Burcu •☆
Gönderi Sahibi
Hatice 😂😂😂 ben uygun objelerden isim takarak devam ediyorum. Yazılışına göre tencere tava bile demişliğim var🫣😂