Hiç bir beklentim de endişem de yok kahve içiyorum evde.
Mutlu olduğun için gülmezsin her zaman ;bazen güldüğün için mutlu olursun. Kendini şanslı hissettiğin için cesur davranmazsın ;cesur davrandığın için hayat sana şanslıymışsın gibi davranır. Şimdi kahvemi yudumlarken kendime soruyorum ben hangi hikâyenin içindeyim? 23:42
·
87 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hilal Günay
Gönderi Sahibi
Gitmekle dönmek bir değildi; gitmekte ferahlık, umut, ihtimaller vardı. Dönmek ise hep bir kabuldü, boyun eğişti. Annemin Kaburgası