Bakın net söylüyorum, abartılmış bir kitap. Ve okuduğum en kötü birkaç şiir kitabından biri. Yazarın kafası karışık, kitaba da yansımış. Felsefe de yapmamış şiir de yazmamış. Kafayı çekmiş de birkaç şey karalamış gibi. Kelime oyunu yaparken o kadar basit, o kadar ham ve kof kalmış ki son sayfaya değin süren bir fecaat bu.
Şiir; umuttur, gökyüzüdür, yarındır, şafak vaktidir, çocukluktur, odur budur ama bu kadar karamsar, bu kadar ölmüş de toprak atanı yok değildir. İnanın değildir. Simsiyah bir tablo bu. Hiçlikten keyif alıyorsanız tepe tepe kullanın.
Zıtlık ifade eden birkaç kelimesi seçin ve saçmalayın. Yaptığı bu. Örneğin; gelmek, gitmek, dönmek.
”Gelmek, gitmektir.
Dönmek içindir gitmeler.
Giden gelmez, gelen bilmez.
Bilemez gidip gelmeyen.
Dönemezse giden, hiç gitmemiştir aslında.
Aslın da gitmemiştir, aslında.”
Tüm yaptığı bu.
Korkunç bir kitap.
-1/10