·264 syf.····Okunma: 30 Nisan 2026 22:56 Aslında kitap bir veya iki günde bitebilecek bir kitap. Ama ben çok kötü bir dönemden geçtiğim için maalesef uzun sürdü. İçsel monologlar, diyalogların bir şeyleri anlamlandırmak adına yapılması, haksızlıklar… Her şey günümüzde herkesin yaşayabileceği, zihninde durmadan döndürebileceği olaylar. Feraye hayatta hep bekleyen kişi olmuş, beklemenin kendisi olmuş biri. Cem ise tam tersine hep yol almış ama düşünmekten hep kaçmış biri. Aslında ikisinin duygu, düşünce ve hayatlarını birleştirdiğimizde gerçekten asıl bir hayat oluşuyor. Çünkü hayat ne durmayı bekliyor ne de peşinizden koşuyor. Ama bu ili karakter sadece birini yapıyor. Yeri geldi çok sinirlendim olanlara, kitaba girip Feraye’nin hakkını savunmak istedim. Yeri geldi Cem’i silkelemek istedim. Hayat tek bir yönde ilerlemiyor. Yaşamaktan korkmamalı.