Bugün kalbime çok iyi gelen bir kitapla geldim .
Mecid Ömür Öztürk’ün Duayı Yeniden Keşfetmek kitabını bitirdim ve uzun zamandır bir kitabın altını bu kadar çizdiğimi hatırlamıyorum.
Okudukça şunu daha derinden hissettim: İnsan çaresizlik anlarında dua ile güç buluyor. Hayatın içinde hepimizi sarsan anlar var, bazen içimizde kendimizi toparlayacak bir çıkış yolu bile bulamıyoruz. İşte tam o noktada dua, insana gerçek bir teselli sunuyor.
Bu kitap bana duanın bir istekten öte, insanın Rabbine açılan en güçlü bağlardan biri olduğunu yeniden hatırlattı. Dua ettikçe içimdeki sıkıntıların hafiflediğini, kalbimin dinginleştiğini fark ettim...
Duayı Yeniden KeşfetmekMecit Ömür ÖztürkRemziye Çınarçiçek