Bütün uzaklara gittim.. Hepsinin de dönüşü vardı..
7/10
·111 syf.··
2025 226. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 08 Kasım 2025 08:58
Bütün uzaklara gittim Hepsinin de dönüşü vardı.. Bir gönlün yalnızlıkla yüzleşmesi, içsel çatışmaları ve bu durumdan özgürleşme çabasını yalın ama güçlü bir imgelemle anlatan derinlikli bir yapıt. Şiirde, insanın mutsuzluk bilinciyle yaşadığı dünyaya itirazı, hüzün ve yaşama sevinci arasındaki denge bu kadar güzel mi anlatılır.. Okudukça dağılıyor musun kum gibi yoksa toparlanıyor musun belli değil ;)) Şükrü Erbaş kendine özgü, sakin ama vurucu bir dil kullanılır. Sözcükler özenle seçilmiş ve duygusal yükü yüksek mısralar oluşur.. Beni en çok etkileyen unsurlar bu özellikleri ve her Şükrü Erbaş şiiri okuduğumda hayran olurum.. Kalabalıklar içindeki yalnızlığı ifade edişi çok nahif.. Hem hüzün hem umut.. Bi tutam yalnızlık.. ne bileyim işte yaaa ben çok seviyorum Şükrü Erbaş okumayı.. Şiir severler beni anlar.. Okuyun da... Tekrar tekrar okuyacağım şairler arasında Şükrü Erbaş Huzurla kalın ..
Kum ile SuŞükrü Erbaş · Kanguru Yayınları · 2007242 okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.